bebek şekeri



kızlar aynı boyundan başlayan bebek hırkası gibi 10 ılmekle başla 3 ilmekten sonra 1 artır kol için o artırdıgın 1 ilmegi 1-3-5-7-9- olunca kes yani tam olarak nasıl anlatacagımı da bilemedim ama kestikten sonra o kesim altına 3 ilmek koy neyse böle olmayacak ilmek sayıları:
3-4-3
3-1-4-1-3
3-3-4-3-3
3-5-4-5-3
3-7-4-7-3
3-9-4-9-3 kalan 9 ilmegi kes
3--4--3
3-3-4-3-3 ve aşagıda ne kadar istiyorsan göz hesabı ör kes oldu sana mini kollu yelek. yani dahada ayrıntılı anlatabilirim.














buda güzel yegenim için yaptıgım bebek şekeri.


sonrada anneme tamamlasın diye bırakmıştım. oda çeşit olsun diye evdeki tüm yün simli ip varsa kullanmış onlardan da yapmış tabii ki harika olmuş ama sorun şu ki herkes tek renk almak istemiyor..... :))

3 yorum:

Unknown dedi ki...

çok şirinler eemeğinize sağlık tabi annenizinde ama bunun birde nasıl ördüğünüzü gösterseniz yada tığla nasıl olur acaba malum ben gibi örgü bilmeyenlerde var

Adsız dedi ki...

muhtesem olmus. tam da aradigim sey. cok ama cok tesekkur ederim nasil yapildigini anlattiginiz icin. hemen denemek niyetindeyim. insallah tuttururum.
sevgilerimle
birsen

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus ellerinize saglık
aslında daha detaylı anlatabilseniz daha cok sevinirdim, dogacak bebegime yapmayı dusunuyorum ama becerebilirmiyim biliyoruym