igne oyası gibi


merhaba arkadaşlar
bu modelikomşularıma ben ögrettim. biliyorsunuz 1 harf ögretenin 40 yıl kölesi olurum artık hayallerde masallarda kalmış. komşularımın bana 7 aydır köle filan oldukları yok :)))) neyse şaka tabiki hurişim öperim yanaklarında...
neyse arkadalşar bu modelden yuvarlak oval kare nasıl parça istiyorsanız öyle yapabiliyorsunuz. model anlatılması çok zor bir model. yalnız bunu yapan arkadaşım ayrıca yapıp satmakta istiyor. eger istiyorsanız benimle irtibata geçebilirsiniz. küçük olan parçayı yatak odası olarak kullandı. büyük olanda mutfak masası üstündeki camın içine koydu inanın resimlerde güzel çıkmamış model süper ve çok şık duruyor. aynı igne oyası gibi tek farkı kasnakta yapılması. satışı da 6 parçalı yatak odası takımı 30 tl düşünün yani çok ucuz hadi hanımlar

16 yorum:

Gezi/yorum... dedi ki...

Elinize sağlık, el emeği göz nuru bunlar..

Adsız dedi ki...

dilek abla bundan ecrine yptırmak istiyorum.ama kare olanını ve salon takımı olarak.oda takımında oldugu gibi uygun olursa tam takım yaptırcam cok hosuma gitti.hatice

nagehan dedi ki...

yatak odası için 6 tanesi 15 tl mi gerçekten? gri simli ipten istesem yapabilirmsnz?

Adsız dedi ki...

yatak odası için 6 tanesi 15 tl mi? gri simli gümüş ipten istesem yaparmsnz?

Adsız dedi ki...

yatak odası için 6 tanesi 15 tl mi? gri simli gümüş ipten istesem yaparmsnz?

Adsız dedi ki...

yatak odası takımı 6 tanesi 15 tl mi? gümüş simi ipten yaptrm ak istyorm öyleyse cok hosuma gtti..

nagehan dedi ki...

ben yaptrmak istyrm yatak odası 6 tanesin 15 tl mi gerçkten_ eger oyleyse gümüş simli ipten istyrm..

nagehan dedi ki...

?

Adsız dedi ki...

?

Adsız dedi ki...

ben bundan yaptrmak şstyrm ddgnz gbı 6 taNESİ 15 tl mi eer oleyse gümüş şimli ipten istyrm

Cabam dedi ki...

evet arkadaşlar 6 tanesi 15 milyon lira yaptırmak isteyenler için tel verebilirim. yada şöyle yapalım siz bana tel nolarınızı verin. yorumları onaylamadan yayınlanmıyor ya sizin telefon numaralarınızın oldugu yorumları yayınlamıyım. sizi ben arayayım. sizleri şimdiden öpüyorum...

Adsız dedi ki...

ne zmn foto koycaksınız sabrszlkla beklıyorum =)

Adsız dedi ki...

fotoları ne zmn koycksnzz ?
nasl oldu acaba cok merak edırmm =)

Adsız dedi ki...

ne yaptnz fotoları beklyrm?

Adsız dedi ki...

ne yaptnz fotoları beklyrm?

Unknown dedi ki...

Merhaba abla ben 12 peçete 1 tanede konsulon üstüne uzun yani salon takımını kaca yapiyorsunuz