ana okuluna alez

ogluşlarımı geçen sene kreşe vermiştim. öglen uykuları oldugu için benden alez istediler. sordum soruşturdum çocukların bebek yataklarına göre su geçirmyen alezi bulamadım. sonrasında bir yerde rastladım fiyatına 20 dediler. bende ikiz olunca 40 tl.... işin gerçegi çok pahalı geldi hemde 9 ay kullanacak sonra daha nereye kullanıcam onları. bende kayınvalidemle konuşurken sagolsun o hemen bu fikri söyledi. çift kişilik kullandıgı eski alezini yatak boyutunda kestik. banyo perdesi vardı eski onuda ona göre kestik. dikiş makinesinde bir güzelce diktik. 4 kenarada lastik geçirdik. oldu sana su geçirmeyen alez :))) ogluşlarım kullandı geçen sene . bu sene artık ihtiyaç yok ana okuluna gittikleri için . neyse çocugunu kreşe verecek olan anneler o kadar para vermeyin . herkese selam olsun......

1 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

süper fikir.. paylaşıma teşekkürler..